poniedziałek, 21 maja 2018

Wiosenne zakupy w sklepie Bonprix

Wiosenne zakupy w sklepie Bonprix

Ostatnio nie mam na nic sił, nie wiem czy to przesilenie wiosenne czy jakieś permanentne zmęczenie. Potrzebowałabym chyba poleżeć na jakiejś plaży z kilka dni, odsapnąć od codziennych obowiązków :) Piszę o tym w takim kontekście, że jak usiadłam do tego posta i pomyślałam, że przydałoby się sklecić parę słów, to właśnie to uczucie mną zawładnęło - chyba naprawdę już się starzeję nie na żarty :( 

Dzisiaj chcę Wam pokazać moje wiosenne zakupy w sklepie Bonprix. Bardzo lubię ten sklep i w zasadzie nigdy jeszcze nie byłam zawiedziona jakością zamawianych tam rzeczy. Naprawdę wszystko jest wzorcowo uszyte, każda niteczka, zamek - wszystko! Chyba, że ja tak szczęśliwie trafiam? Tylko, że zakupów robiłam już tam sporo. Bardzo cennymi informacjami są opinie klientek, które z reguły znajdują się pod każdą rzeczą. Można sobie poczytać czy warto daną rzecz kupić, czy też nie. Pomaga to również w ustaleniu rozmiaru. 

Ja tym razem zamówiłam kurtkę parkę oraz sweterek. Jeżeli chodzi o kurtkę, to troszkę za duża - wolę bardziej dopasowane okrycia wierzchnie. Zastanawiam się co z nią zrobić, bo bardzo mi się podoba. Może znajoma krawcowa jakoś mi ją przerobi delikatnie. Kurtka jest niby zimowa - ale według mnie wiosenna i jesienna. Nie jest ocieplana, ma tylko odrobinę futerka na kapturze i przy zamku.  Kurtki i płaszcze Bonprix są naprawdę świetne pod względem jakości.

Sweterek jest bardzo elegancki i pasuje na wiele okazji. Jest asymetryczny, dzięki temu ładnie się układa. Zapinany jest tylko na jedną, metalową, ozdobną klamerkę. Swetry w Bonprix to ogromna ilość rożnych wzorów i spory wybór.


Dajcie znać czy coś Wam się spodobało? 
Robicie zakupy w Bonprix'ie?

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...