poniedziałek, 14 maja 2018

Różne różności ze sklepu Banggood

Różne różności ze sklepu Banggood 

W sklepie Banggood znaleźć można w zasadzie wszystko. Od kilku lat robię tam regularne zakupy. Często jest dużo taniej niż w Polsce (choć nie zawsze) - zależy od rzeczy, którą chcemy kupić. Można jednak wyłapać czasami fajne okazje. Dzisiaj chcę Wam pokazać co najbardziej mi się tam spodobało w ostatnim czasie. Przy okazji chcę Wam przypomnieć o moich poprzednich zakupach w tym sklepie. Zobaczyć możecie je tutaj i tutaj :)

1. Piżamki dla niemowlaka - Moja córeczka tak szybko rośnie, że już wyrosła ze wszystkich niemal śpioszków i pajacyków i muszę niedługo nabyć kilka większych.

2. Ubranka do fotografii niemowlęcej - w Banggood znajdziecie wiele różnych tego typu strojów :)

3. Domek dla lalek - Wygląda naprawdę precyzyjnie i jest niesamowicie szczegółowy. Myślę, że starsze dziecko będzie miało niezłą frajdę z takiej zabawki.

4. Xiaomi Czujnik otwarcia okien i drzwi - Bardzo przydatna rzecz w każdym domu gdzie grasuje małe dzieciątko, a i również dobry gadżet ostrzegający np. przed włamywaczami.

5. Piłeczki antystresowe - Psychologicznie udowodnione, że tego typu rzeczy pomagają się odstresować :)

6. Sandały - W dodatku japonki z rzemykami - są piękne. Nabrałam ochoty na nowe buty :)

Czy coś Wam się spodobało? :)

5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...