niedziela, 6 maja 2018

Plażowe ręczniki z Banggood

Plażowe ręczniki z Banggood


Często robię zakupy w sklepie Banggood. Jest tam spory asortyment różnych rzeczy. Można wyszukać naprawdę fajne perełki. Oprócz ubrań i ciekawych akcesoriów do domu, które tam zamawiałam, wyszperałam ostatnio coś bardzo, bardzo fajnego!Plażowe ręczniki w stylu Victoria Secret! 


Ręczniki dostępne są w różnych wzorach. Ja wybrałam panterkę i hawajskie kwiaty. Na każdym z nich znajduje się napis Pink.


Ręczniki są dobre gatunkowo, z miękkiej, chłonnej mikrofibry. Spód ręcznika jest bez wzoru, biały - typowy dla ręczników plażowych.


Rozmiarowo wypadają naprawdę nieźle. Spokojnie można się nimi w całości owinąć, poleżeć na nich na plaży, a i znajdzie się jeszcze suche miejsce do wytarcia po wyjściu z wody :)


Takie ręczniki z pewnością będą rzucać się w oczy na plaży i myślę, że będą niesamowicie modnym dodatkiem do każdego bikini. Myślę, że z powodzeniem mogą być plażowym hitem tego lata :) Mi podobają się bardzo! Jestem ogromnie zadowolona zarówno z ich jakości jak i tego, jak są ładne :) Szczerze polecam! Świetny, praktyczny dodatek na nadchodzące lato.


--- BANGGOOD ---

Ręczniki kąpielowe : KLIK

Dajcie znać czy Wam się podobają?
Który bardziej? :)

6 komentarzy:

  1. Chyba wersja czarna z kwiatami bardziej podbadła mi do gustu ;) muszę kupić jakieś ręczniki kąpielowe w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, oryginalne ręczniki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten w kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są! <3 Chyba też sobie takie sprawię :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...