wtorek, 20 lutego 2018

Dermena Hair Care - Kuracja w ampułkach do włosów osłabionych, nadmiernie wypadających

 Dermena Hair Care - Kuracja w ampułkach 
do włosów osłabionych, nadmiernie wypadających
- opinia o produkcie


Dermokosmetyki firmy Dermena są dla mnie produktami skutecznymi, odkąd kilka lat temu toczyłam walkę z ogromnym, polekowym wypadaniem włosów. Szampon i żel uratowały mi wtedy resztkę czupryny, a żel stosowany systematycznie sprawił, że zaczęły odrastać mi nowe włosy. Pisałam o tym w tym poście. Od wtedy mam więc zaufanie do tej marki.


Dzisiaj chcę napisać Wam kilka słów o kolejnym produkcie z serii przeciw wypadaniu włosów, a mianowicie o Ampułkach Dermena Hair Care. Są to specjalne buteleczki z płynem, który wciera się w skórę głowy, jednocześnie odżywiając cebulki włosów i usuwając problemy skóry. Zamknięte zostały w biało niebieskim kartoniku. Wewnątrz znajduje się 15 szklanych ampułek i specjalny aplikator, który montuje się u wylotu otworzonej buteleczki. Dzięki aplikatorowi możemy precyzyjnie rozprowadzić zawartość na całej skórze głowy.

Cena : 44 zł
Pojemność : 15 x 5 ml
Dostępność : Apteki / dermena.eu


Co obiecuje producent? :
 
Kuracja w ampułkach Dermena powstała z myślą o pielęgnacji włosów i skóry głowy kobiet obserwujących u siebie przerzedzanie się i nadmierne wypadanie włosów o różnym podłożu. Produkt przeznaczony jest do miejscowego stosowania na skórę głowy. Poprawia ogólną kondycję włosów i skóry. 

Dzięki specjalnie dobranym, skoncentrowanym składnikom aktywnym (molekuła REGEN7, multikompleks aktywny H-VIT, arginina) hamuje wypadanie włosów i stymuluje ich odrastanie. Działa łagodząco na skórę głowy i zmniejsza skłonność do powstawania podrażnień. Reguluje pracę gruczołów łojowych, zmniejszając przetłuszczanie się włosów. Kuracja w ampułkach działa wzmacniająco i regenerująco na włosy. Sprawia, że włosy stają się gęstsze, wyraźnie nawilżone i mocniejsze. Lekka, nieobciążająca włosów formuła powoduje szybkie wchłanianie preparatu. Preparat nie skleja i nie przetłuszcza włosów. Nie utrudnia ich układania. Niezwykle prosty i praktyczny w użyciu aplikator umożliwia łatwe dozowanie i precyzyjne nakładanie preparatu na obszary skóry wymagające kuracji. 

Pierwsze efekty związane ze zmniejszeniem nadmiernego wypadania włosów obserwuje się w 3. tygodniu codziennego stosowania kuracji w ampułkach Dermena. 


Produkt innowacyjny chroniony prawem patentowym. Jako jedyny na rynku zawiera molekułę Regen7 - aktywną substancję pochodzenia witaminowego, wzmacniającą mieszek włosowy, poprawiającą jego odżywienie i odrastanie włosów. Skład wzbogacono aktywnym multikompleksem H-VIT pochodzenia naturalnego, który reguluje wydzielanie sebum i redukuje ryzyko uszkodzenia mieszków włosowych na drodze androgenowej. Działa dotleniająco, wzmacniająco i regenerująco na skórę głowy i strukturę włosów.

Przeznaczenie :

Preparat pielęgnacyjno-wzmacniający do stosowania w przypadku: nasilonych stanów okresowego i przewlekłego wypadania włosów u kobiet, przerzedzania się włosów, również o podłożu androgenowym, włosów osłabionych i nadmiernie wypadających, włosów ze skłonnością do przetłuszczania.

Stosowanie :

Najlepsze efekty osiąga się, stosując codziennie jedną ampułkę kuracji Dermena przez okres min. 3 miesięcy. Preparat stosować rano lub wieczorem na włosy suche lub wilgotne). Otworzyć ampułkę, nałożyć na nią aplikator i nanieść równomiernie zawartość ampułki na skórę głowy. Zwrócić szczególną uwagę na miejsca, gdzie najbardziej widoczna jest utrata włosów. Następnie opuszkami palców delikatnie wmasować preparat okrężnymi ruchami w skórę głowy. Masaż pobudza dodatkowo krążenie i ułatwia wchłanianie substancji aktywnych. Przeczesać włosy i układać jak zwykle. Nie spłukiwać.


Skład :

Aqua, Propylene Glycol, Alcohol, Isopropyl Alcohol, Glycyrrhiza Glabra Rhizome/Root, Rose Extract, Cichorium Intybus Leaf Extract, Bertholletia Excelsa Seed Oil, Hydrolyzed Rhodophycea Extract, Menthol, Biotin, Panthenol, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Methyl Niacinamide Chloride, Arginine, Phenoxyethanol, Butylparaben, Ethylparaben, Methylparaben, Propylparaben, Disodium EDTA, Imidazolidinyl Urea, DMDM Hydantoin, Lactic Acid, Parfum, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Citral, Geraniol


Moja opinia o produkcie :

Buteleczki ampułek otwiera się za pomocą odrywanego, plastikowego wieczka. Dzięki temu nie ma ryzyka pokaleczenia się. W większości tego typu produktów trzeba ułamać szklaną szyjkę buteleczki, co bywa niebezpieczne. Tutaj ampułkę otwiera się szybko i łatwo, bez większych problemów. 

Płyn jest bezbarwny, pachnie przyjemnie, lekko kwiatowo, jednak zapach szybko ulatnia się z powierzchni skóry. Ampułki nie powodują przetłuszczania się włosów u nasady, nie obciążają ich, mają lekką, nietłustą formułę. 

Ampułki nakładałam codziennie na noc, starannie wmasowując je w skórę głowy, następnie masując jeszcze skalp szczotką Ikoo. Nie myję codziennie włosów i w tym przypadku też nie musiałam. Codzienne używanie ampułek nie wpłynęło w żadnym stopniu na świeżość moich włosów.

W trakcie 15 dni zużyłam jedno opakowanie, więc ciężko mi mówić o skuteczności w kwestii ograniczenia wypadania włosów. Sam producent podkreśla, że pierwsze efekty widoczne są po 3 tygodniach systematycznego stosowania, a pełna kuracja trwać powinna 3 miesiące. Co mogę jednak powiedzieć po zużyciu jednego opakowania? 

Zanim je rozpoczęłam, miałam jakieś niezidentyfikowane problemy ze skórą głowy - bolala mnie. Szczególnie podczas czesania włosów, miałam wrażenie, że umrę z bólu. Przyczyn upatrywałam w stanie po ciążowym, jednak ten dziwny dyskomfort minął dzięki ampułkom Dermena. Wydaje mi się, że skóra głowy mocno się znormalizowała, jest ukojona, nie swędzi, nie piecze, nie boli. Jeśli moje włosy wypadałyby w dużym stopniu, z pewnością sięgnęłabym po kolejne opakowanie Dermeny. Myślę, że ampułki stosowane systematycznie są tak samo skuteczne jak szampon i żel tej firmy. 

Co myślicie o ampułkach? Zainteresowały Was?
Znacie produkty Dermeny?

6 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej tego produktu. Z Twojej recenzji wynika, że to produkt godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam tych ampułek, nawet nie wiedziałam, że Dermena ma ampułki :D fajnie, że złagodził Ci skórę głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie przez dłuższy okres czasu mam ogromny problem z wypadaniem włosów. Jeszcze nie odkryłam jaka może być dokładnie przyczyna. Ale może skuszę się na takie ampułki, oby tylko sprawdziły się na mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog. Teraz moje włosy są krótkie i jakoś nie muszę o nie dbać, ale kiedyś zamierzam wrócić do tych sprzed kilku lat i z powrotem skupić się ich na pielęgnacji, także na pewno zapamiętam Twoje rady i preparaty.

    Zapraszam do mnie: http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/02/surogatka-louise-jensen.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle konserwantów, że po użyciu można zostać mumią. Ze względu na małe opakowanie jestem na nie - jeśli obiecują efekty po 3 tygodniach, powinni dać 21 ampułek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze ampułki na świecie:) stosowalam ampułki z wielu firm niestety na jesień moje włosy lecą garściami a właściwie leciały bo odkryłam właśnie ampułki dermena, włosy nie wypadają, skóra bez podrażnień, nie przetluszczaja włosów i ta cena . U mnie jedna ampułka starcza spokojnie na 2 razy więc takie opakowanie mam.na miesiąc. Polecam z czystym sumieniem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...