czwartek, 4 stycznia 2018

Mega fajne gadżety do domu z Rosegal

Mega fajne gadżety do domu z Rosegal

Rosegal to nie tylko ubrania, torebki i buty. To także multum fajnych gadżetów do domu, modnych dekoracji i przydatnych akcesoriów. Dziś chcę pokazać Wam kilka najfajniejszych moich, które tam znalazłam.

1. Taśma RGB Led - mam taką taśmę zamontowaną w salonie w zabudowie na której wisi telewizor. Uwierzcie mi, że oglądanie telewizji jest dzięki niej dużo przyjemniejsze, a i sama taśma daje sporo światła, także wieczorem nie trzeba stosować dodatkowego oświetlenia. Obsługuje się ją z pilota. Ma różne tryby świecenia, miga, pulsuje, różne kolory. Można ustawić białe światło lub dowolnie wybrany kolor, lub wybrać opcję kolorową. Bardzo fajna sprawa. Widziałam, że taśmy te są także montowane na schodach oraz na ceglanych ściankach. Myślę, że to już kwestia naszej wyobraźni.

2. Lampka z serduszkami - całkiem ciekawa dekoracja.

3. Kamyki świecące w ciemności - Można usypać nimi ogród i stworzyć niepowtarzalny klimat jak na zdjęciu. Zestaw zawiera 100 sztuk kamyczków. Prezentują się zacnie :) - ciekawe jak z ich trwałością na dworze.

4. Girlanda świetlna Led - fajny pomysł na ozdobę okna, baldachimu nad łóżkiem, czy zasłony. 

5. Tablicówka - hit sezonu jeżeli chodzi o klimaty wnętrzarskie. Tutaj nie w formie farby, ale w wersji naklejki na ścianę.


6. Światełko do WC - gadżet na pierwszy rzut oka śmieszny :) ale powiem Wam,że przydatny, szczególnie nocą. Mam to światełko i w nocy nie trzeba zapalać światła w toalecie. Tym sposobem nie rozbudzamy się niepotrzebnie. Działa na czujnik ruchu. Dodatkowo ciekawy gadżet, bo każdy z moich gości zawsze go komentuje a już kilku osobom musiałam go nawet zamówić :) Hit :)

7. Multi - przejściówka USB - myślę, że przydałaby się każdemu.

8. Otwieracz - dla fanów Gwiezdnych Wojen będzie idealny :)

9. Komplet dywaników do łazienki - W Rosegal znajdziecie sporo wzorów tego rodzaju dywaników. Większość 3D lub w foto nadruki.

10. Oddzielacz jajka - Ot taki drobiazg, a czasami faktycznie może się przydać :)



Jestem ciekawa czy coś Wam się spodobało do tego stopnia,
że zechcecie mieć to u siebie w domu? Koniecznie dajcie znać :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo spodobała mi się lampka z serduszkami. Zachwyciłam się świecącymi kamykami. Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te rzeczy:D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te rzeczy:D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe gadżety pokazałaś
    Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju lampki i światełka

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym mieć taką girlandę na oknie:) Świetnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio też skusiłam się na taśmę led :)

    OdpowiedzUsuń
  7. poklikane, ja bym chciała mieć nie naklejkę a prawdziwą tablicę kredową w rance w kuchni. zapisywałabym na bieżąco co mam do zrobienia lub kupienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że ta lampka z serduszkami ma też inne motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne , światełko do WC fajny pomysł 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Taką taśmę z lampkami led też zamierzam kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...