piątek, 5 stycznia 2018

Listopadowo - grudniowe denko kosmetyczne

Produkty, których zużycie nastąpiło we listopadzie i grudniu poprzedniego już roku ;)
 i krótka recenzja, 
jakie wywarły na mnie wrażenie.
 
• Kupię ponownie.
• Być może kupię.
• Nie kupię.


1. Joico K-Pak - Rekonstruktor Deep Penetrating Reconstructor - jeden z elementów zabiegu rekonstrukcyjnego włosów Joico. Dla mnie numer jeden w regeneracji włosów. Nie znam nic bardziej skutecznego. O całym zabiegu pisałam TUTAJ.

2. Natura Estonica Bio - Maska do Wszystkich Rodzajów Włosów- Stymulacja Wzrostu - jeden z pośród licznych, rosyjskich kosmetyków, jakie dobrze się u mnie sprawdzają. Ta maska jest bardzo dobra i warta wypróbowania. Włosy są nawilżone, pełne objętości, odżywione. Więcej o niej przeczytacie TUTAJ.

3. Floslek - ElestaBion R - serum multifunkcyjne do włosów - Dobre serum do włosów, zabezpieczające je przed zniszczeniami, redukujące puszenie, wygładzające niesforne kosmyki. Dobrze zabezpiecza również końcówki przed łamaniem. Więcej o nim TUTAJ.

4. Sessio Maska intensywnie regenerująca - Maska, która daje uczucie nagrzewania się skóry głowy - rozgrzewa ją naprawdę. Dobrze działa na włosy. Opiera się między innymi o hydrolizowaną keratynę. Więcej o niej TUTAJ. 


5. Vianek - Wzmacniająca maseczka do twarzy do cery naczynkowej -  U mnie ta maseczka zbytnio się nie sprawdziła. Po pierwsze nie lubię tego rodzaju opakowań. Nie jestem w stanie zużyć całej maseczki jednorazowo, a opakowania nie da się zamknąć. Nie jest to w żadnym wypadku ekologiczne, ani wydajne. Po drugie, nie zauważyłam jakiegoś szczególnego działania na moją cerę.

6. E style  - Puder kompaktowy nadający naturalny wygląd - Bardzo fajny puder w kamieniu, wyjątkowo dobrze się u mnie sprawdził. Fajny, naturalny kolor, trwałość bardzo dobra. Ideał, szkoda tylko, że nie dostępny stacjonarnie. Więcej o nim pisałam TUTAJ.

7. Bielenda - Multiwitaminowa esencja do skóry mieszanej 4w1  - Bardzo fajny produkt do codziennego demakijażu. Wydajny, pozostawiał cerę nawilżoną, dobrze oczyszczoną, uspokojoną. Przyspieszał gojenie się podrażnień. Fajny, multifunkcyjny produkt. 

8.  Lactacyd Plus Płyn ginekologiczny do higieny intymnej - Fajny, delikatny płyn, o neutralnym zapachu. Polubiłam w ostatnim czasie produkty tej firmy.

9. Rexona - Antyperspirant - Standardowo, zawsze go używam i nigdy mnie nie zawodzi. Ulubiony. 

Znacie któryś z powyższych kosmetyków? Jak się u Was sprawdził?
Koniecznie dajcie znać.

10 komentarzy:

  1. Ta esencja mnie ciekawi sporo osob ją miało

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie tą esencję z Bielendy mam zamiar wypróbować ;) Ale czeka w swojej kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joico u mnie szału nie zrobiło. Rexoną i Lactacyd stalę kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne denko :D Większość produktów znam i lubię, jednak u mnie antyperspiranty Rexona nie sprawdzają się w ogóle...

    zapraszam również do mnie na bloga - pojawił się nowy post :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie znam żadnego z tych produktów, sama bardzo mało z takowych korzystam, najwięcej wydaje zawsze na włosy bo to loki a lubię sprawdzać, co się najbardziej mi na nich sprawdza :*

    luxwell99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu wypróbować rekonstruktor z Joico K-Pak ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam tylko serum z Floslek, fajnie się u mnie sprawdzało :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnego produktu z Twojego denka...

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego zestawu kosmetyków znam tylko antyperspirant Rexona. W najbliższym czasie mam zamiar przetestować Esencję z Bielendy. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...