wtorek, 21 listopada 2017

L'biotica - Biovax, Limited Collection, regenerująca seria do włosów osłabionych i wypadających, Jaśmin Indyjski i Mleko Kokosowe

 L'biotica - Biovax, Limited Collection, 
regenerująca seria do włosów osłabionych i wypadających, 
Jaśmin Indyjski i Mleko Kokosowe


Wierną fanką kosmetyków Biovax jestem od bardzo dawna. W zasadzie od początku mojego włosomaniactwa, kiedy odratowały moje włosy ze strzępków. Od niedawna w Rossmannie znaleźć można limitowaną edycję masek i szamponów Biovax. Dzisiaj chcę przedstawić Wam jedną z nich.


Seria Regenerująca do włosów osłabionych i wypadających Jaśmin Indyjski i Mleko Kokosowe
zamknięta została w pięknych, kolorowych, nieco majestatycznych opakowaniach. Pierwsze co trzeba podkreślić,  że już po ich otworzeniu, dociera do nas przecudowny zapach kosmetyków. Intensywny, nieco orientalny, z wyczuwalną nutą jaśminu.

Maska ma kolor biały i kremową, zbitą konsystencję. Nie spływa z włosów, tylko w nie wnika. Dzięki temu jest wydajna. Zamknięto ją w plastikowym słoiczku z wieczkiem. Szampon zamykany jest na klik. Podobnie jak maska, ma wydajną konsystencję. Oba produkty dodatkowo zabezpieczone zostały kartonikami.

Maska / Szampon
Pojemność : 250 ml / 200 ml
Cena : 19,99 zł /szt.
Dostępność : Rossmann , biutiq.pl


Co obiecuje producent?  :

Regenerujący szampon micelarny Biovax wspiera odbudowę włosów osłabionych, zniszczonych, z tendencją do nadmiernego wypadania. Oparty na wyjątkowo delikatnej formule micelarnej, skutecznie oczyszcza włosy i skórę głowy, zapewniając jej niezbędny poziom nawilżenia. Intensywnie odżywia osłabione włosy i pobudza zmysły zapachem indyjskiego jaśminu połączonego z subtelną nutą kokosu.

Intensywnie regenerująca maseczka Biovax to kuracja dla włosów osłabionych, zniszczonych, z tendencją do nadmiernego wypadania. Intensywnie odbudowuje osłabione, zniszczone włosy. Pobudza zmysły zapachem indyjskiego jaśminu połączonego z subtelną nutą kokosu. Zawiera naturalne składniki, które głęboko regenerują włosy, przywracając im witalność i blask.


Składy :


W masce znajdziemy glicerynę, ekstrakt z kwiatu jaśminu, olej kokosowy, ekstrakt z kokosa, proteiny mleka, witaminę E, olej arganowy, wyciąg z kwiatów gardenii tahitańskiej, ekstrakt z liści rozmarynu oraz olej z nasion słonecznika.
Skład maski jest zbilansowany pod względem emolientów, humektantów i protein. W masce nie ma silikonów, jest tylko Quaternium-87 - związek działający podobnie do silikonu, wygładzający włosy i redukujący ich puszenie się.


Szampon nie zawiera silnych detergentów myjących SLS ani SLES. Znajdują się w nim delikatne micele myjące. Dodatkowo ekstrakt z kwiatu jaśminu, olej kokosowy,  proteiny mleka, witamina E, alantoina, gliceryna, ekstrakt z liści rozmarynu oraz olej z nasion słonecznika. Szampon nie zawiera silikonów.


Moja opinia o produktach :

Kolejne kosmetyki Biovax, które moje włosy ewidentnie polubiły. Oprócz dobrego działania, urzekł mnie ich fenomenalny, prześliczny zapach, który utrzymuje się na włosach do kolejnego mycia! Włosy pachą pięknie i intensywnie. Do tego stopnia, że zebrałam już kilka komplementów z tego powodu, a najbardziej zachwyca się tym mój mąż. Bardzo lubię jak zapach na włosach utrzymuje się dłużej. Tutaj spokojnie jest wyczuwalny przez parę dobrych dni.
Kosmetyki są wydajne, mają ładne składy, bogate w naturalne i odżywcze składniki. Zbilansowane tak, by jednocześnie regenerować, nawilżać i zabezpieczać przed zniszczeniami.


Szampon delikatnie ale skutecznie myje włosy i skórę głowy. Oczyszcza ją dobrze, nie powoduje szybszego przetłuszczania się włosów u nasady (jak to często bywa w przypadku delikatnych szamponów). Nie plącze włosów, nie wysusza ich, nie powoduje niemiłego uczucia skrzypienia. Włosy są po nim miękkie, łatwo je rozczesać.

Maska intensywnie nawilża włosy, sprawia, że są one miłe w dotyku, sypkie, pełne objętości. Nie tracą tych właściwości nawet po kilku dniach od umycia. Wyglądają po prostu dobrze - nie tylko w pierwszy dzień po umyciu, ale również w kolejne. Nie są obciążone, ładnie błyszczą. Maska redukuje puszenie się włosów, wygładza je, domyka łuski.

Oba produkty działają tak, jak powinny. Włosy wyglądają po nich ładnie, są odżywione i przecudnie, długo pachną. Dodam, że podczas regularnego stosowaniu tej serii, moje włosy zaczęły zachowywać świeżość przez dłuższy czas, dzięki czemu mogę w tym momencie myć włosy np. raz na trzy dni i cały czas wyglądają one dobrze, nie są przetłuszczone, nie strączkują się ani nie tracą na objętości. Bardzo fajna, udana seria do włosów.

Znacie te kosmetyki? 
Zainteresowała Was limitowana edycja Biovaxów?

3 komentarze:

  1. to moje pierwsze spotkanie z tą serią, chętnie poznałabym maskę

    OdpowiedzUsuń
  2. Skusiłam się na serię Biovax robiąc zakupy w Rossmann. Moje oczy od razu wychwyciły te kolorowe opakowania. Po otwarciu produktów zauroczył mnie zapach, a po nałożeniu na włosy ich działanie. Po nich włosy są niesplątane, pachnące, gładkie, mocniejsze i lśniące. Ja jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maskę bym chętnie wypróbowała, strasznie mnie ciekawi ten zapach :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...