sobota, 7 października 2017

Płaszcze i kurtki - jesienne propozycje z Dresslily

Płaszcze i kurtki - jesienne propozycje z Dresslily

Jesień rozszalała się na dobre. Dodatkowo w tym roku jest wyjątkowo zimna. Nic dziwnego, że coraz częściej sięgamy po cieplejsze okrycie wierzchnie. Powiem Wam, że ja mam niesamowity problem teraz. Mój brzuch może nie jest duży jak na tak wysoką ciążę, jednak bardzo ciężko jest mi dopiąć jakąkolwiek kurtkę. Stąd też zaczęłam rozglądać się za czymś większym, co mogłabym zapiąć na brzuchu :P W sklepie Dresslily spodobało mi się kilka kurtek, które chciałabym Wam dzisiaj pokazać.


1. Parka moro - KLIK
2. Szara kurtka - KLIK
3. Płaszczyk w kratę - KLIK


4. Brązowa kurtka - KLIK
5. Fioletowy płaszczyk - KLIK
6. Bordowy płaszcz - KLIK

Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...