środa, 20 września 2017

Jesienne trendy modowe w sklepie SheIn

Jesienne trendy modowe w sklepie SheIn

Za chwilę rozpocznie się kalendarzowa jesień, choć w sumie lata już dawno nie czuć wcale. Zimno ostatnio, ponuro, mało słońca. Wczoraj był u mnie pierwszy przymrozek. Zawsze tak jakoś smutno mi się robi, gdy lato przemija i nadchodzi jesienny czas. Z reguły jest on dla mnie mocno depresyjny. 

Czas już wyciągnąć z szafy cieplejsze kurtki, płaszczyki i jesienne botki. W tym roku mam mały problem z okryciami wierzchnimi, bo jednak ciężko jest mi się w nich dopiąć ze względu na większy brzuch :( Z tego też względu zaczynam rozglądać się za czymś większym. 

W sklepie SheIn wpadło mi w oko kilka jesiennych nowości :

1. KLIK       2. KLIK        3. KLIK


4. KLIK       5. KLIK        6. KLIK


7. KLIK       8. KLIK       9. KLIK 

Spodobało Wam się coś?

10 komentarzy:

  1. fajny jest ten biało czarny misiak, poklikane

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie od zawsze podobały się futerka takie jak na drugim zdjęciu, ale zawsze boję się, że mogłabym wyglądać w tym jak kurczak :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba różowa bluza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Shein zaskakuje jesiennymi nowościami, przeglądałam dzisiaj stronkę i sporo rzeczy wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne kurtki :)
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moro uwielbiam więc najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiś płaszyk bardzo by mi się przydał :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...