poniedziałek, 27 czerwca 2016

Eveline - Delikatny peeling do ust w formie pomadki

Eveline - Delikatny peeling do ust w formie pomadki
- opinia o produkcie


Długi czas szukałam produktu tego rodzaju. Zachęcona opiniami o pomadkach peelingujących na innych blogach, bardzo ucieszyłam się, gdy kosmetyk tego typu odnalazłam w ofercie Eveline Cosmetics. Pomadka ta nazwana jest "Delikatnym peelingiem do ust" a jasno- różowy sztyft zamknięty jest w złoty kartonik, na którym znajdują się informacje o kosmetyku. 
Pomadka jest bezbarwna, czasami pozostawia lekko różowy odcień - ale jest on tak delikatny, że niemal niewidoczny. Zapach jej również jest bardzo lekki i przypomina zapach owoców malin. Posiada malutkie drobinki peelingujące, troszkę przypominające cukier, jednak mniejsze.


Cena : 15 zł
Pojemność : 4,5 g
Dostępność : www.eveline.eu


Co obiecuje producent? :
Gentle Exfoliating Lip Scrub łączy w sobie zaawansowaną technologicznie formułę Gotalene RS oraz drogocenne, naturalne olejki roślinne: arganowy, migdałowy, kokosowy i awokado. Aktywne składniki odżywcze olejków zapewniają odpowiedni poziom nawilżenia i odżywienia. Koktajl witamin E i C hamuje proces starzenia, sprzyja syntezie ceramidów, wzmacniając barierę lipidową naskórka. Przeciwdziała rozpadowi kolagenu oraz stymuluje jego syntezę. Usta odzyskują wyraźny kontur, blask oraz zdrowy i piękny wygląd. Formuła bogata w delikatne drobinki bardzo łagodnie usuwa martwe komórki naskórka, wygładza usta, zapobiegając ich pękaniu i podrażnieniom.
Sposób użycia :  Nakładać na usta okrężnymi ruchami przez kilka sekund. Usunąć nadmiar produktu, następnie nałożyć olejek Lip Elixir Pure Comfort, aby cieszyć się gładkimi i kuszącymi ustami.


Skład :
Ricinus Communis Seed Oil, Polylactic Acid, Cera Alba, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Copernicia Cerifera Cera, Stearyl/PPG-3 Myristyl Ether Dimer Dilinoleate, Myristyl Lactate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Behenyl Alcohol, Palmitic Acid, Stearic Acid, Hydroxyethyl Cetearamidopropyldimonium Chloride, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Polyethylene, Cocos Nucifera Oil, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Cera Microcrystallina, Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine, Persea Gratissima Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Dehydroacetic Acid, Parfum, PEG- 8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Argania Spinosa Kernel Oil, Dipotassium Glycyrrhizate, Linalool, Citronellol, Benzyl Benzoate, CI 77891, CI 45410

W składzie znajdziemy olej rycynowy, kokosowy, sok z aloesu, olej z avokado,olej migdałowy, olej arganowy, witaminy C i E.


PLUSY PRODUKTU :
+Idealne nawilżenie ust na długie godziny,
+ Nie zasycha w kącikach ust,
+ Nie tworzy nieestetycznych warstw,
+ Doprowadza usta do stanu idealnego,
+ Usuwa martwy naskórek,
+ Nie podrażnia, jest delikatna,
+ Dobrze peelinguje,
+ Regeneruje nawet suche, spierzchnięte usta,
+ Nadaje ustom ładny, naturalny połysk,
+ Idealnie zabezpiecza usta przed różnymi warunkami atmosferycznymi, w tym wiatrem.


Podsumowując : Jestem jak najbardziej na tak. Bardzo dobry produkt do pielęgnacji i przede wszystkim regeneracji ust. Fajnie sprawdza się latem, szczególnie gdy usta narażone są na długotrwałą ekspozycję słoneczną. Myślę,że równie dobrze pomadka peelingująca sprawdziłaby się w innych porach roku, ponieważ bardzo dobrze i długotrwale nawilża. Cena jej jest dosyć spora, jak na pomadkę ochronną, jednak nie jest przecież zwykła, bo spełnia przede wszystkim rolę peelingującą. Dodatkowo ma całkiem fajny, bogaty w substancje odżywcze, nawilżające oraz natłuszczające skład, co również działa na jej korzyść. Delikatny peeling do ust w formie pomadki Eveline to dobry kosmetyk, warty polecenia nie tylko kobietom, ale myślę, że każdemu.

Znacie pomadkę peelingującą Eveline? Zainteresowała Was? 
Używacie takich pomadek? 

24 komentarze:

  1. Ciekawy produkt ;o nigdy o nim nie słyszałam, ale dobrze wiedzieć, że coś takiego istnieje :) Choć póki co mam wplanach zrobic swój własny peeling :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własne też robiłam,ale dzięki tej pomadce już nie muszę się w to bawić :)

      Usuń
  2. jestem ciekawa jak wypadłaby w porównaniu z pomadką Sylveco :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz widzę ale wydaje się być ciekawym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz go widzę i myślę, że może być całkiem ciekawy. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. O fajnie wyglada, ale szczerze, pierwszy raz widzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobny kosmetyk ma też sylveco, ja najbardziej lubię peelingować usta elektryczną szczoteczką i wazeliną .super , że jesteś zadowolona z tej pomadki i daje długotrwałe nawilżenie

    OdpowiedzUsuń
  7. czuję się zachęcona by spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam jeszcze nie używaną z sylveco mam nadzieje że się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dotąz znałam jedynie pomadkę peelingującą z Sylveco ;)Nawet nie wiedziałam, że Eveine ma taką w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama mam ochotę na podobną pomadkę ale z Sylveco, kusi mnie od dawna, ale super że u Ciebie się sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O peelingu ust przypominałam sobie, kiedy na półce w łazience stała pomadka peelingująca:) Znam jedynie opcję od Sylveco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę ten produkt,ale lubię testować pomadki,więc chętnie się skuszę.
    Zapraszam do mnie na rozdanie dla moich czytelniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. A czy ten peeling pozostawia odcień na ustach?

      Usuń
    2. Niestety prawie niewidoczny.Efekt jest jednak zachwycający usta są przepiękne byłam bardzo pozytywnie zaskoczona :)

      Usuń
  14. Nawet nie wiedziałam, że eveline ma taki produkt w ofercie. Ostatnio poznałam Sylveco i się zakochałam więc chętnie poznam i ten peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj! Ciszy nas Twoja pozytywna recenzja kosmetyku z naszej oferty. Mamy nadzieję na kolejne. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Eveline ma świetne produkty :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna efekt faktycznie juz po pierwszym zastosowaniu Zdecydowanie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tej pomadki nie znam, ale miałam pomadkę peelingującą Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam go ;D bardzo się polubiliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe czy w sztyfcie faktycznie dobrze działa, ja używałam takich w słoiczku albo w tubce, muszę przyznać, że efekt jest zacny. teraz testuję malinowy scrub floslek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...