środa, 21 lutego 2018

Nowości ze sklepu Romwe : płaszczyk w kratę i szare spodnie

Nowości ze sklepu Romwe : 
płaszczyk w kratę i szare spodnie

Kratka to jeden z moich ulubionych motywów w garderobie. Uważam, że jest ponadczasowa. Tym razem z Romwe zamówiłam wiosenny płaszczyk w kratkę i szare spodnie. Płaszcz nie jest zapinany. Spodnie fajne, elastyczne, bardzo wygodne. Obie rzeczy przypadły mi do gustu :)



Płaszcz : KLIK
Spodnie : KLIK

Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

wtorek, 20 lutego 2018

Dermena Hair Care - Kuracja w ampułkach do włosów osłabionych, nadmiernie wypadających

 Dermena Hair Care - Kuracja w ampułkach 
do włosów osłabionych, nadmiernie wypadających
- opinia o produkcie


Dermokosmetyki firmy Dermena są dla mnie produktami skutecznymi, odkąd kilka lat temu toczyłam walkę z ogromnym, polekowym wypadaniem włosów. Szampon i żel uratowały mi wtedy resztkę czupryny, a żel stosowany systematycznie sprawił, że zaczęły odrastać mi nowe włosy. Pisałam o tym w tym poście. Od wtedy mam więc zaufanie do tej marki.


Dzisiaj chcę napisać Wam kilka słów o kolejnym produkcie z serii przeciw wypadaniu włosów, a mianowicie o Ampułkach Dermena Hair Care. Są to specjalne buteleczki z płynem, który wciera się w skórę głowy, jednocześnie odżywiając cebulki włosów i usuwając problemy skóry. Zamknięte zostały w biało niebieskim kartoniku. Wewnątrz znajduje się 15 szklanych ampułek i specjalny aplikator, który montuje się u wylotu otworzonej buteleczki. Dzięki aplikatorowi możemy precyzyjnie rozprowadzić zawartość na całej skórze głowy.

Cena : 44 zł
Pojemność : 15 x 5 ml
Dostępność : Apteki / dermena.eu


Co obiecuje producent? :
 
Kuracja w ampułkach Dermena powstała z myślą o pielęgnacji włosów i skóry głowy kobiet obserwujących u siebie przerzedzanie się i nadmierne wypadanie włosów o różnym podłożu. Produkt przeznaczony jest do miejscowego stosowania na skórę głowy. Poprawia ogólną kondycję włosów i skóry. 

Dzięki specjalnie dobranym, skoncentrowanym składnikom aktywnym (molekuła REGEN7, multikompleks aktywny H-VIT, arginina) hamuje wypadanie włosów i stymuluje ich odrastanie. Działa łagodząco na skórę głowy i zmniejsza skłonność do powstawania podrażnień. Reguluje pracę gruczołów łojowych, zmniejszając przetłuszczanie się włosów. Kuracja w ampułkach działa wzmacniająco i regenerująco na włosy. Sprawia, że włosy stają się gęstsze, wyraźnie nawilżone i mocniejsze. Lekka, nieobciążająca włosów formuła powoduje szybkie wchłanianie preparatu. Preparat nie skleja i nie przetłuszcza włosów. Nie utrudnia ich układania. Niezwykle prosty i praktyczny w użyciu aplikator umożliwia łatwe dozowanie i precyzyjne nakładanie preparatu na obszary skóry wymagające kuracji. 

Pierwsze efekty związane ze zmniejszeniem nadmiernego wypadania włosów obserwuje się w 3. tygodniu codziennego stosowania kuracji w ampułkach Dermena. 


Produkt innowacyjny chroniony prawem patentowym. Jako jedyny na rynku zawiera molekułę Regen7 - aktywną substancję pochodzenia witaminowego, wzmacniającą mieszek włosowy, poprawiającą jego odżywienie i odrastanie włosów. Skład wzbogacono aktywnym multikompleksem H-VIT pochodzenia naturalnego, który reguluje wydzielanie sebum i redukuje ryzyko uszkodzenia mieszków włosowych na drodze androgenowej. Działa dotleniająco, wzmacniająco i regenerująco na skórę głowy i strukturę włosów.

Przeznaczenie :

Preparat pielęgnacyjno-wzmacniający do stosowania w przypadku: nasilonych stanów okresowego i przewlekłego wypadania włosów u kobiet, przerzedzania się włosów, również o podłożu androgenowym, włosów osłabionych i nadmiernie wypadających, włosów ze skłonnością do przetłuszczania.

Stosowanie :

Najlepsze efekty osiąga się, stosując codziennie jedną ampułkę kuracji Dermena przez okres min. 3 miesięcy. Preparat stosować rano lub wieczorem na włosy suche lub wilgotne). Otworzyć ampułkę, nałożyć na nią aplikator i nanieść równomiernie zawartość ampułki na skórę głowy. Zwrócić szczególną uwagę na miejsca, gdzie najbardziej widoczna jest utrata włosów. Następnie opuszkami palców delikatnie wmasować preparat okrężnymi ruchami w skórę głowy. Masaż pobudza dodatkowo krążenie i ułatwia wchłanianie substancji aktywnych. Przeczesać włosy i układać jak zwykle. Nie spłukiwać.


Skład :

Aqua, Propylene Glycol, Alcohol, Isopropyl Alcohol, Glycyrrhiza Glabra Rhizome/Root, Rose Extract, Cichorium Intybus Leaf Extract, Bertholletia Excelsa Seed Oil, Hydrolyzed Rhodophycea Extract, Menthol, Biotin, Panthenol, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Methyl Niacinamide Chloride, Arginine, Phenoxyethanol, Butylparaben, Ethylparaben, Methylparaben, Propylparaben, Disodium EDTA, Imidazolidinyl Urea, DMDM Hydantoin, Lactic Acid, Parfum, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Citral, Geraniol


Moja opinia o produkcie :

Buteleczki ampułek otwiera się za pomocą odrywanego, plastikowego wieczka. Dzięki temu nie ma ryzyka pokaleczenia się. W większości tego typu produktów trzeba ułamać szklaną szyjkę buteleczki, co bywa niebezpieczne. Tutaj ampułkę otwiera się szybko i łatwo, bez większych problemów. 

Płyn jest bezbarwny, pachnie przyjemnie, lekko kwiatowo, jednak zapach szybko ulatnia się z powierzchni skóry. Ampułki nie powodują przetłuszczania się włosów u nasady, nie obciążają ich, mają lekką, nietłustą formułę. 

Ampułki nakładałam codziennie na noc, starannie wmasowując je w skórę głowy, następnie masując jeszcze skalp szczotką Ikoo. Nie myję codziennie włosów i w tym przypadku też nie musiałam. Codzienne używanie ampułek nie wpłynęło w żadnym stopniu na świeżość moich włosów.

W trakcie 15 dni zużyłam jedno opakowanie, więc ciężko mi mówić o skuteczności w kwestii ograniczenia wypadania włosów. Sam producent podkreśla, że pierwsze efekty widoczne są po 3 tygodniach systematycznego stosowania, a pełna kuracja trwać powinna 3 miesiące. Co mogę jednak powiedzieć po zużyciu jednego opakowania? 

Zanim je rozpoczęłam, miałam jakieś niezidentyfikowane problemy ze skórą głowy - bolala mnie. Szczególnie podczas czesania włosów, miałam wrażenie, że umrę z bólu. Przyczyn upatrywałam w stanie po ciążowym, jednak ten dziwny dyskomfort minął dzięki ampułkom Dermena. Wydaje mi się, że skóra głowy mocno się znormalizowała, jest ukojona, nie swędzi, nie piecze, nie boli. Jeśli moje włosy wypadałyby w dużym stopniu, z pewnością sięgnęłabym po kolejne opakowanie Dermeny. Myślę, że ampułki stosowane systematycznie są tak samo skuteczne jak szampon i żel tej firmy. 

Co myślicie o ampułkach? Zainteresowały Was?
Znacie produkty Dermeny?

piątek, 16 lutego 2018

Piękna pamiątka na wyjątkową okazję - Personalizowana karafka z MyGiftDna

 Piękna pamiątka na wyjątkową okazję - 
Personalizowana karafka z MyGiftDna


Dzisiaj chcę pokazać Wam coś naprawdę wyjątkowego. Prezent, który podarowałam mężowi na Walentynki w tym roku : personalizowaną karafkę na nalewkę i likiery w komplecie z dwoma kieliszkami ze sklepu MyGiftDna


Prezent wyjątkowy, bardzo elegancki, wyszukany i luksusowy - żadne z tych słów nie jest przesadą.
Karafka została wyprodukowana w Polsce. To dzieło znanej i renomowanej firmy produkującej szklane wyroby od 1923 roku : Krosno. Wykonana ręcznie, z najwyższą starannością, z grubego, wytrzymałego szkła. 


Ten model karafki nazywa się "Vintage" i wygląda mocno trójwymiarowo. Butelka posiada sporo zakończeń kanciastych, geometrycznie skrojonych brzegów. Całość wieńczy okrągła, masywna zatyczka. 


Wyrazista karafka i eleganckie kieliszki do nalewek i likierów wykonane są z wysokiej jakości szkła przez najlepszego producenta w Polsce, firmę KROSNO. Karafka o pojemności 850 ml. Kieliszki o pojemności 70 ml i wysokości 160 mm. W moim zestawie są dwa kieliszki - według preferencji można ich jednak dobrać większą ilość.


To nie są tanie rzeczy i to widać na pierwszy rzut oka. Całość ozdabia przepiękny laserowy grawer. Grawer na karafce i kieliszkach jest trwały ponieważ wykonywany został z najwyższą starannością laserem firmy Trotec Laser - najlepszym w Europie. 

Grawer techniką laserową pozwala na wykonanie bardzo szczegółowego wzoru i najmniejszych elementów z ogromną dokładnością. Idealnie dopracowany, perfekcyjnie wyżłobiony w szkle. Jest po prostu piękny. Subtelna litera zdobiona motywem listków i zawijasów. 


Wybrałam wzór Monogram Imię - ozdobną literę. Wymieniłam imię na nazwisko :) Ten wzór wydał mi się najbardziej uniwersalny i ponadczasowy. Wygląda bardzo elegancko i stylowo. W MyGiftDna do wyboru jest jeszcze sporo innych wariantów grawerowania.


Karafka i kieliszki wspaniale prezentują się na żywo. Stały się wyjątkową ozdobą mojego salonu. Przykuwają wzrok i nie sposób ich nie zauważyć. 


Podczas składania zamówienia musimy tylko i wyłącznie podać treść personalizacji. Przeważnie grawerowane są imiona, jednak ja wybrałam nazwisko. Nawet takie "specjalne" życzenia są możliwe do realizacji w tym sklepie. Wszystko, co tylko sobie wymarzymy :)

Zamówiony zestaw z karafką i kieliszkami został do mnie wysłany jeszcze tego samego dnia, kiedy złożyłam zamówienie. Dotarł na drugi dzień. Ekspresowo! Bardzo starannie zapakowany i solidnie zabezpieczony przed ewentualnym uszkodzeniem w transporcie.


Indywidualny charakter prezentu to największy jego atut. To upominek, który zawsze zostanie pozytywnie odebrany, wywoła zaskoczenie i miłe emocje.
Obdarowana przez nas osoba poczuje się naprawdę wyjątkowo dostając w prezencie coś, tylko i wyłącznie przeznaczonego dla niej. Personalizacja prezentów to niesamowita sprawa a zarazem frajda :) 


Efektowna karafka i kieliszki z wygrawerowanym imieniem osoby obdarowanej to idealny pomysł na prezent dla fana różnych trunków, ale nie tylko. To fajny pomysł na prezent dla ukochanego, na Walentynki, urodziny, imieniny, z okazji ślubu czy rocznicy. Taki prezent sprawdzi się dobrze zarówno podarowany przyjacielowi, co rodzicom, dziadkom czy rodzeństwu. 
To prezent, który na zawsze pozostanie. Z pewnością nikt go nie wyrzuci, nie pozbędzie się, nie odsprzeda :) Raczej będzie jednym z niezapomnianych i ponadczasowych upominków - komukolwiek go podarujemy :)

Znacie sklep MyGiftDna? 
Podoba Wam się tego typu prezent?

czwartek, 15 lutego 2018

L'biotica - Active Dark Out - Reduktor cieni pod oczami rozświetlająco - nawilżający

L'biotica - Active Dark Out -Reduktor cieni pod oczami 
rozświetlająco - nawilżający
- opinia o produkcie


L'biotica od jakiegoś czasu bardzo skutecznie rozszerza asortyment swoich produktów o kosmetyki do pielęgnacji twarzy, a nawet do makijażu. Przykładem tego będzie dzisiejszy produkt : Active Dark Out Reduktor cieni pod oczami rozświetlająco - nawilżający.


Kosmetyk zamknięty został w formie sztyftu, w bardzo eleganckim, czarnym opakowaniu. Dodatkowo zabezpieczono go kartonikiem z informacjami o produkcie oraz jego składem. Reduktor cieni przypomina wyglądem korektor, jest jednak troszkę grubszy i ma biały kolor oraz subtelny, delikatny zapach.

Cena : 24 zł
Pojemność : 6 g
Dostępność : biutiq.pl


Co obiecuje producent? :

Lekki, rozświetlająco-nawilżający sztyft pod oczy, skutecznie niweluje cienie, dodaje spojrzeniu świeżości i blasku. Kompleks witamin A + E przeciwdziała oznakom upływającego czasu, nawilża skórę pod oczami co znacząco zmniejsza widoczność zmarszczek i niedoskonałości. Nawilżająca formuła reduktora cieni pod oczami odświeża spojrzenie, rozświetla optycznie skórę oraz pomaga pozbyć się oznak zmęczenia.

Błyskawiczny sposób na pozbycie się efektu "pandy". Niweluje cienie pod oczami. Nadaje efekt rozświetlonego i wypoczętego spojrzenia. Dostosowany do każdego odcienia cery. Kremowa i lekka formuła. Łatwy, wygodny w użyciu. Nie zawiera alkoholu, alergenów i parabenów. Jest łagodny dla skóry.


Skład :

W składzie znajdziemy olej parafinowy, talk, woski, w tym wosk karnauba, witaminę A i witaminę E. Skład krótki. Nie znajdziemy tu silikonów, parabenów, pegów.


Moja opinia o produkcie :

Mając małe dziecko naprawdę ciężko jest być wypoczętym i wyspanym. Niestety to wszystko odbija się na wyglądzie, a szczególnie na twarzy. Moja cera jest zmęczona, szara, dużo częściej potrzebuje regeneracji. Cienie pod oczami również stały się bardziej widoczne. Zastanawiam się często czy to oznaka upływających lat, czy skutek braku snu. Może jednego i drugiego. Czasu nie cofniemy niestety :( Możemy jednak troszkę podreperować swoją urodę dzięki takim wynalazkom jak ten dzisiejszy :)

Reduktor faktycznie działa! Pięknie redukuje sińce pod oczami, napiętą i suchą skórę nawilża i uelastycznia. Sprawia, że delikatna skóra pod oczami wygląda młodziej, zdrowiej, świeżo. Reduktor ma biały kolor i dosyć zbitą, kremową konsystencję. Z łatwością aplikuje się go przy pomocy jednego posunięcia sztyftem. Tworzy delikatną warstwę ochronną. Idealnie współpracuje z makijażem. Nie roluje się. Utrwala również nałożony podkład. 


Kosmetyk jest niesamowicie wydajny. Używam go od grudnia, a praktycznie nic nie ubyło. Ogromny sztyft ciężko będzie zużyć do końca. Opakowanie tego kosmetyku również zostało fajnie przemyślane - sztyft jest wysuwany, nic się nie brudzi, nie zasycha, nie dostają się do niego bakterie. Aspekt higieniczny jak najbardziej na plus.

Reduktor całkiem nieźle rozświetla skórę pod oczami. Może z powodzeniem służyć jako pomoc do konturowania owalu twarzy. Czasami nakładam go również na górne powieki, gdzie świetnie sprawdza się w roli bazy pod cienie do oczu. Dzięki temu zwiększa się ich trwałość. Fajny, skuteczny kosmetyk. Wato go mieć w swojej kosmetyczce.

Znacie ten produkt? Zainteresował Was?

środa, 14 lutego 2018

GlySkinCare - Kolagenowe serum ze złotem

GlySkinCare - Kolagenowe serum ze złotem
- opinia o produkcie


O tym produkcie marzyłam od dość dawna. Kiedy więc pokończyły mi się zapasy kosmetyków do pielęgnacji twarzy, postanowiłam, że sięgnę po tego złotego cudaczka. Dzisiaj chcę napisać Wam parę słów o tym, czy było warto go poznać :)

Kolagenowe serum ze złotem GlySkinCare zamknięte zostało w szklanej, eleganckiej buteleczce z pompką. Dzięki tego typu dozowaniu, kosmetyk jest bardzo wydajny a przy okazji aspekt higieniczny jak najbardziej na plus - nie przenosimy paluszkami bakterii do zawartości produktu, jak to się dzieje w większości kremów :) Niby drobiazg, jednak przy dłuższym użytkowaniu robi się to bardziej istotne.


Buteleczka dodatkowo zabezpieczona została kartonikiem z informacjami oraz składem kosmetyku. Serum ma delikatnie żelową konsystencję i ładny, delikatny zapach. 

Cena : 60 zł - 70 zł
Pojemność : 50 ml
Dostępność : Apteki / admed24.pl


Co obiecuje producent? :

Największą zaletą kosmetyków typu serum jest skoncentrowana formuła, a co za tym idzie zdecydowanie wyższa skuteczność i intensywniejsze działanie. Stosując kilka kropel serum przed nałożeniem kremu, można osiągnąć nieporównywalnie lepszy efekt pielęgnacyjny. Kolagenowe serum do twarzy ze złotem GlyskinCare dzięki swojej skondensowanej formie świetnie uzupełnia działanie kremów z linii kolagenowej GlyskinCare. Serum bazuje na tym samym trio składników aktywnych, czyli złocie, kolagenie i kawiorze, jest jednak wzbogacone o kompleks minerałów oraz liczne ekstrakty roślinne m.in. z liści oliwki europejskiej, arniki, zielonej herbaty, marchwi oraz piwonii. Oznacza to, że skóra zyskuje solidną porcję odżywienia oraz nawilżenia. Serum ponadto skutecznie neutralizuje wolne rodniki, dzięki czemu spowalnia procesy starzenia się skóry.

Sposób użycia :
Stosować rano i/lub wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. Bezpośrednio na Serum można zastosować Gold Collagen Face Cream na noc lub na dzień.


Skład :

Aqua, Propylene Glycol, Panthenol, Glycerin, PEG-12 Dimethicone, Collagen Amino Acids, Caviar Extract, Gold, Tocopheryl Acetate, Sodium Hyaluronate, Camellia Sinensis Leaf Extract, Olea Europea Leaf Extract, Daucus Carota Sativa Extract, Arnica Montana Flower Extract, Paeonia Albiflora Flower Extract, Tocopherol, Allantoin, PEG-75 Lanolin, Saccharomyces/Silicon Ferment, Saccharomyces/Magnesium Ferment, Saccharomyces/Copper Ferment, Saccharomyces/Iron Ferment, Saccharomyces/Zinc Ferment, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Lactose, Retinyl Palmitate, Mirystoyl Tripeptide-31, Ubiquinone, Squalane, Butylene Glycol, Triethanolamine, Disodium EDTA, Synthetic Fluorphlogopite, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Potassium Silicate, Aluminium Silicate, CI 77891, CI 77861, CI 77491, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl, 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Limonene, Linalool

W składzie znajdziemy pantenol, glicerynę, kolagen, kawior, złoto, witaminę E, kwas hialuronowy,  wyciąg z zielonej herbaty, wyciąg z liści oliwki, z korzenia marchwi, z arniki górskiej, z kwiatów piwonii, alantoinę, skwalen. W serum znajduje się również silikon.


Moja opinia o produkcie :

Serum niesamowicie szybko się wchłania, właściwie natychmiastowo. Pozostawia skórę twarzy mocno nawilżoną, miękką, elastyczną i gładką. Bardzo mocno odczuwalne jest działanie kolagenu i kwasu hialuronowego. Jeśli używałyście tych składników w formie półproduktów, wiecie o czym mówię. Bezpośrednio po nałożeniu ich na skórę odczuwalna jest jakby taka wilgotność twarzy, za czym idzie mocne wygładzenie i uelastycznienie. 
Kolagen i kwas hialuronowy w tym produkcie są ulokowane bardzo wysoko w składzie, tak samo jak kawior i złoto - co świadczy o tym, że tych składników w kosmetyku jest naprawdę duża ilość. Im ich więcej, tym mocniejsze, skuteczniejsze działanie produktu.


Serum GlySkinCare ma bardzo fajny skład, bogaty w szereg substancji odżywczych. Pozostawia cerę odświeżoną, gładką, zregenerowaną. Stosowane systematycznie poprawia kondycję skóry twarzy. Sprawia, że wygląda ona na bardziej wypoczętą. 

Serum stosuję zarówno na noc jak i na dzień. Dobrze współpracuje pod makijażem. Nie roluje się, nie powoduje nieestetycznego błyszczenia się skóry, nie pozostawia tłustego filmu. Kosmetyk jest bardzo wydajny. Niewielka jego ilość, zaledwie kilka kropelek, wystarcza na pełną aplikację. Serum GlySkinCare to taki delikatny luksus dla naszej buzi. Złoto, kawior, kolagen, kwas hialuronowy oraz skwalen to składniki, które mają silne działanie antystarzeniowe. Myślę, że to także dobry kosmetyk jeśli chodzi o profilaktykę przeciwzmarszczkową.

Znacie serum GlySkinCare? Zainteresowało Was?
Jak się u Was sprawdziło?

sobota, 10 lutego 2018

Loki wracają do łask - Lokówka Remington Keratin Protect

 Loki wracają do łask 
- Lokówka Remington Keratin Protect


Loki już dawno wróciły do łask. Mało tego, stały się bardzo modne. W moim przypadku przełomem w pielęgnacji włosów było zaakceptowanie faktu, że moje włosy nie są proste i nigdy takie nie będą, cokolwiek bym nie robiła.


Mam włosy cienkie, jasne i falowane, zostawione w swej naturalnej formie wyglądają zdrowiej i są gęstsze. Wyprostowane prostownicą nie wyglądają już tak dobrze. Natury nie da się oszukać. Czasami jednak moje fale są mało estetyczne i nieregularne. Gdy chcę żeby wyglądały naprawdę fajnie, dokręcam je. Używam przy tym lokówki, która jest wyjątkowo delikatna i nie niszczy włosów aż tak, jak jej odpowiedniki. Jest to Remington Keratin Protect Curling Wand.


"Loki wracają do łask. Czas zabrać się za objętość, strukturę i kształt - od sprężystych pukli po bujne fale. Lokówka Keratin Protect to nowe, innowacyjne narzędzie do stylizacji, które pozwoli Ci poeksperymentować z wyglądem i uzyskać mocne, elastyczne, zdrowo wyglądające loki."

Dzięki zaawansowanej grzałce stożkowej zawierającej keratynę i olej migdałowy, możesz poeksperymentować ze stylem, a jednocześnie zadbać o włosy, bez wysiłku przywracając im zdrowy blask i elastyczność.


Lokówka Keratin Protect Wand dostępna jest w modnym odcieniu szarości lub złotym kolorze różowym i posiada korpus do stylizacji w rozmiarze 19-25 mm, co pozwala uzyskać imponujące loki i uwodzicielskie fale. Kształt lokówki pozwala na modelowanie włosów od nasady po końcówki, posiada ona też nową i ulepszoną technologię rękojeści, która zapobiega osadzaniu się włosów na grzałce.


Pięć ustawień temperatury do 210°C pozwala dopasować lokówkę do Twojego typu włosów. Ustawienie PRO+ lokówki Keratin Protect Wand to temperatura 185°C, która delikatnie stylizuje włosy w niższej temperaturze, zapewniając zdrowsze modelowanie nawet dla najbardziej delikatnych typów włosów, minimalizując uszkodzenia, a jednocześnie pozwalając poeksperymentować z wyglądem.


Lokówka zawiera innowacyjną, ceramiczną grzałkę z olejem migdałowym i keratyną. Zmienna końcówka lokująca o średnicy 19 - 28 mm pozwala na uzyskanie loków różnej wielkości. Pięć ustawień temperatury od 150 do 210 stopni to także innowacja, jeżeli chodzi o lokówki. Z reguły ich temperatura grzania jest stała i nie można jej zmniejszyć, ani dopasować do kondycji włosów. Wiadomo przecież, że ta najwyższa moc może być zabójcza dla cienkich, delikatnych włosów. Remington stwarza możliwość regulacji i dzięki temu delikatniej działa na tego rodzaju włosy.


Lokówka wygląda bardzo profesjonalne. Posiada cyfrowy wyświetlacz LED, obrotowy, długi, bo aż 3 metrowy przewód. Lokówka Remingtona nie szarpie włosów. Posiada specjalną powłokę Grip tech zapobiegającą ześlizgiwaniu się włosów z lokówki.


Lokówka wygląda bardzo solidnie, elegancko i nowocześnie. Prosty design połączony z wysokiej jakości materiałami sprawia, że lokówka staje się prawdziwą ozdobą kobiecej toaletki. Idealnie rozmieszczone przyciski : włącznik, plus i minus - regulujący temperaturę, sprawiają, że obsługuje się je łatwo, nawet podczas stylizacji. Producent udziała 5 lat gwarancji na ten sprzęt. Dodatkowo, jeśli zarejestrujemy nasz produkt online w ciągu 28 dni od zakupu, otrzymamy kolejny, dodatkowy rok gwarancji. W sumie 6 lat.


Do lokówki dodana jest rękawiczka ochronna odporna na ciepło, która zabezpiecza dłoń przed poparzeniem. Oprócz tego w zestawie z lokówką znajduje się także etui na sprzęt, również odporne na ciepło. Fajnie sprawdza się np. podczas podróży i transportowania lokówki w torbie lub w walizce. Duże ułatwienie także dla mobilnych fryzjerów - nie trzeba czekać, by sprzęt ostygł, po prostu pakujemy je do ochronnego etui i jedziemy do następnej klientki :)


Lokówka bardzo szybko się nagrzewa, po 30 sekundach od włączenia jest gotowa do pracy. Najfajniejszą jednak opcją jest to, że sama wyłącza się po 60 minutach - co jest niezwykle przydatną funkcją dla zapominalskich.


Osobiście stylizuję nią włosy w temperaturze 150 stopni. Czasami 175. Jeszcze nie odważyłam się użyć temperatury najwyższej. Nie mam w sumie nawet takiej potrzeby. Moje cienkie włosy łatwo poddają się stylizacji. Ostatni efekt zabawy na moich włosach tą lokówką możecie zobaczyć tutaj :


Co odróżnia Remington Keratin Protect od innych lokówek? Przede wszystkim zmienna średnica końcówki lokującej, dzięki której możemy wystylizować zarówno małe loczki jak i delikatne fale. Najważniejsza kwestia to jednak elastyczność włosów, pomimo działania na nie ciepłem. Po użyciu tradycyjnych lokówek włosy są sztywne i suche. Często też wyczuwalny jest na nich zapach spalenizny. Tutaj nie ma o tym mowy. Loki wykonane za pomocą Remington Keratin Protect są zwiewne, elastyczne, wyglądają ładnie i zdrowo. Włosy nie tracą nawilżenia, ładnie błyszczą. 


Wiadomo, że jak każdy sprzęt służący do stylizacji włosów, lokówka również działa na włosy niekorzystne, zwłaszcza gdy jest używana bez umiaru. Stosowana jednak z rozwagą, raz na jakiś czas nie zrobi krzywdy. Szczególnie jeśli jest tak delikatna i dostosowana do różnego rodzaju i struktury włosów jak Remington Keratin Protect.

Spodobała Wam się ta lokówka?
 Kręcicie czasami włoski? Czy raczej unikacie takich zabiegów?

Dresslily - ciekawe dodatki do każdego domu

Dresslily - ciekawe dodatki do każdego domu

W sklepie Dresslily znajdziecie nie tylko ubrania i akcesoria. Jest tam też całe mnóstwo fajnych i modnych dodatków do każdego mieszkania.  Dzisiaj chcę pokazać Wam te najciekawsze.












Znacie sklep Dresslily? 
Spodobało Wam się coś z powyższych rzeczy?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...