poniedziałek, 21 maja 2018

Wiosenne zakupy w sklepie Bonprix

Wiosenne zakupy w sklepie Bonprix

Ostatnio nie mam na nic sił, nie wiem czy to przesilenie wiosenne czy jakieś permanentne zmęczenie. Potrzebowałabym chyba poleżeć na jakiejś plaży z kilka dni, odsapnąć od codziennych obowiązków :) Piszę o tym w takim kontekście, że jak usiadłam do tego posta i pomyślałam, że przydałoby się sklecić parę słów, to właśnie to uczucie mną zawładnęło - chyba naprawdę już się starzeję nie na żarty :( 

Dzisiaj chcę Wam pokazać moje wiosenne zakupy w sklepie Bonprix. Bardzo lubię ten sklep i w zasadzie nigdy jeszcze nie byłam zawiedziona jakością zamawianych tam rzeczy. Naprawdę wszystko jest wzorcowo uszyte, każda niteczka, zamek - wszystko! Chyba, że ja tak szczęśliwie trafiam? Tylko, że zakupów robiłam już tam sporo. Bardzo cennymi informacjami są opinie klientek, które z reguły znajdują się pod każdą rzeczą. Można sobie poczytać czy warto daną rzecz kupić, czy też nie. Pomaga to również w ustaleniu rozmiaru. 

Ja tym razem zamówiłam kurtkę parkę oraz sweterek. Jeżeli chodzi o kurtkę, to troszkę za duża - wolę bardziej dopasowane okrycia wierzchnie. Zastanawiam się co z nią zrobić, bo bardzo mi się podoba. Może znajoma krawcowa jakoś mi ją przerobi delikatnie. Kurtka jest niby zimowa - ale według mnie wiosenna i jesienna. Nie jest ocieplana, ma tylko odrobinę futerka na kapturze i przy zamku.  Kurtki i płaszcze Bonprix są naprawdę świetne pod względem jakości.

Sweterek jest bardzo elegancki i pasuje na wiele okazji. Jest asymetryczny, dzięki temu ładnie się układa. Zapinany jest tylko na jedną, metalową, ozdobną klamerkę. Swetry w Bonprix to ogromna ilość rożnych wzorów i spory wybór.


Dajcie znać czy coś Wam się spodobało? 
Robicie zakupy w Bonprix'ie?

czwartek, 17 maja 2018

Lakiery hybrydowe Eveline - Hybrid Professional Gel Polish UV/LED - czyli jednym słowem : wow! Jak wykonać manicure hybrydowy w domu?

Lakiery hybrydowe Eveline - Hybrid Professional Gel Polish UV/LED
- czyli jednym słowem : wow!
- opinia o produktach
 Jak wykonać manicure hybrydowy w domu?


Już z tytułu tego posta wnioskować można, że opinia będzie pozytywna. Tylko, że słowo pozytywna to w tym przypadku chyba nawet za mało. Lakiery hybrydowe Eveline zaskoczyły mnie niesamowicie i dzisiaj chcę Wam napisać o tym kilka słów.


W moje ręce wpadły kolory mocno neutralne, a zarazem moje ulubione : 299 - STORM - szary, oraz 298 - SNOW WHITE - biały. Oba są bardzo dobre i nie można się do niczego przyczepić. 

Kryją idealnie już nawet przy pierwszej warstwie, a położenie drugiej gwarantuje efekt perfekcyjny. Nie smużą, nie rozmazują się, ich konsystencja jest właściwa, by łatwo i szybko wykonać dobry manicure. Pełna kolorystyka lakierów hybrydowych Eveline dostępna jest na stronie producenta.


Lakiery hybrydowe Eveline to przede wszystkim niesamowity pędzelek, dzięki któremu idealnie rozprowadzamy lakier po płytce paznokcia. Pędzel fajnie zbiera nadmiar lakieru, nie rozmazuje, nie robi smug. Gładko sunie po powierzchni paznokcia tworząc niemal lakierową taflę. Bardzo dobry pędzel.


Trwałość to kolejny z ogromnych plusów lakierów hybrydowych Eveline. Używałam multum lakierów i mój manicure wykonany w domowych warunkach utrzymywał się maksymalnie półtora tygodnia. W przypadku Eveline można śmiało usuwać go gdy przeszkadzają nam już odrosty paznokcia. Lakier trzyma się bardzo dobrze, około 2-3 tygodni. Trwałość porównywalna jest z lakierami hybrydowymi czołowych producentów. W zasadzie nie różni się praktycznie niczym. Ponadto lakier przez cały czas wygląda świeżo, nie matowieje, ładnie się błyszczy.


Co o lakierach mówi ich producent? :

Lakiery hybrydowe Eveline Cosmetics to paleta eleganckich kolorów oraz specjalnie dobrane baza i top. Szeroki, wygodny pędzelek oraz łatwa do nakładania formuła sprawiają, że wykonasz idealny, profesjonalny manicure hybrydowy bez wychodzenia z domu. Możesz cieszyć się jego trwałością nawet do dwóch tygodni.
  
Do zrobienia hybrydy potrzebne są :
  • kostka / blok polerski
  • odtłuszczacz do paznokci (może być zwykły zmywacz lub spirytus)
  • baza hybrydowa (nazywana też step 1)
  • wybrany kolor lakieru hybrydowego (nazywany step 2)
  • top hybrydowy (nazywany step 3)
  • lampa UV lub UV/LED
Pamiętajmy, żeby przed wykonaniem manicure hybrydowego dokładnie usunąć / odsunąć skórki. Zalanie ich lakierem, poza nieładnym efektem wizualnym, spowoduje, że manicure będzie mniej trwały. Paznokcie powinny być też opiłowane zgodnie z pożądanym kształtem, aby nie trzeba było robić poprawek po wykonaniu manicure.


Jak wykonać manicure hybrydowy w domu?

Manicure hybrydowy kiedyś kojarzył się tylko z wizytą w salonie. Obecnie szeroka dostępność i duży wybór produktów do jego wykonania sprawiła, że przy odrobinie wprawy można go wykonać samodzielnie we własnym domu w zaledwie kilkanaście minut, uzyskując profesjonalny efekt. Dowiedz się, jak w kilku prostych krokach wykonać manicure hybrydowy, który pozostanie na paznokciach  przez kilka tygodni.

Krok 1 - Delikatnie matowimy płytkę paznokci używając bloku polerskiego. Jest to szczególnie ważne przy błyszczących, gładkich paznokciach, ponieważ lakier może na nich trzymać się gorzej, a nawet kurczyć podczas utwardzania pod lampą. Następnie przecieramy paznokcie odtłuszczaczem, który oczyszcza płytkę i usuwa pył pozostawiony po matowieniu.

Krok 2 - Zaczynamy malowanie, pamiętając, żeby nakładać możliwie cienką warstwę każdego preparatu, co ważne – również na brzeg paznokcia. Na początek nakładamy warstwę bazy i utwardzamy ją w lampie UV (ok. 2 minut) lub UV/LED (tutaj wystarczy 30-40 sekund).

Krok 3 - Nakładamy pierwszą warstwę wybranego koloru i utwardzamy ją w lampie. W zależności od potrzeb możemy nałożyć i utwardzić również drugą warstwę.
Krok 4 - Teraz czas na top do hybrydy, który utrwala oraz nadaje piękny połysk paznokciom.  Jego warstwę utwardzamy pod lampą tak samo jak poprzednie.

Krok 5 - Przemywamy paznokcie odtłuszczaczem, który zmywa lepką warstwę dyspersyjną**. Bez tego kroku miałabyś wrażenie, że paznokcie nie wyschły, chociaż manicure jest już gotowy. Na koniec warto nałożyć oliwkę na skórki. Teraz możesz cieszyć się pięknym kolorem nawet kilka tygodni.

Pomalowanie  wolnego brzegu paznokcia powoduje  jego „zamknięcie” , dzięki czemu pod lakier nie dostanie się powietrze i manicure będzie trwalszy. Z tego też powodu nie należy opiłowywać paznokci po skończonym manicure (zetrzemy pomalowany brzeg paznokcia).
Warstwa dyspersyjna powstaje po pomalowaniu paznokcia i utwardzeniu go w lampie. Jest lepka, dzięki czemu kolejne warstwy mogą się ze sobą połączyć i stworzyć  finalny efekt hybrydy. Absolutnie nie należy zmywać jej przed nałożeniem kolejnych warstw, a dopiero po nałożeniu topu i utwardzeniu go w lampie.


Lakiery hybrydowe Eveline, podobnie jak zwykłe lakiery tej firmy, są bardzo dobre i trwałe. Nigdy jeszcze nie zawiodłam się na tych zwyczajnych, stąd bardzo zaciekawiły mnie hybrydy. Miłe, bardzo miłe zaskoczenie. Cena lakieru to około 20 zł, a jakość jak z górnej półki cenowej. 

Mogę śmiało napisać, że lakiery hybrydowe Eveline nie ustępują w niczym takim lakierom jak np. Semilac, uznawanym powszechnie za profesjonalne. Dostępność ich jest jednak spora, bo kupić je można np. w Rossmannie i często też bywają objęte promocją. Dla mnie rewelacja w pełnym calu! Warto je poznać, wypróbować i pokochać - z pewnością będziecie często do nich wracać.

Poznałyście już lakiery hybrydowe Eveline?
Zainteresowały Was?

środa, 16 maja 2018

Alabastrowa fantazja z Artgeist - czyli nowoczesny, orientalny motyw zawitał w moich wnętrzach

Alabastrowa fantazja z Artgeist -
 czyli nowoczesny, orientalny motyw zawitał w moich wnętrzach


Zdobić i dekorować wnętrza lubię od zawsze. Często nawet małym akcentem lubię coś zmienić w moim otoczeniu. Jednym z łatwiejszych na to sposobów jest na przykład powieszenie na ścianie obrazu. Taki szybki trik, a potrafi diametralnie zmienić charakter pomieszczenia. 


Właśnie z wiosną naszła mnie chęć na kolejne zmiany i wyszukałam coś naprawdę wyjątkowego : "alabastrową fantazję" w sklepie Artgeist.pl - znajdziecie tam też inne obrazy. Dodam tylko, że jest tam ogromny wybór i można spędzić kilka dobrych dni, zanim się człowiek zdecyduje na coś konkretnego :) Same cuda : miliony stylów, kolorów, poprzez obrazy ręcznie malowane, nadruki na płótnie, po tapety, fototapety i naklejki. Wszystko ułożone tematycznie w kategorie, co znacznie ułatwia poruszanie się po tak dużej ilości motywów i wzorów. Dla mnie takie sklepy to sama frajda :)


Obraz "Alabastrowa fantazja" składa się z pięciu części nadruków na płótnie nabitych na drewniane ramy. Kojarzy mi się troszkę z motywem koronki ludowej, ale przy tym wygląda mocno nowocześnie. Biały kolor tonowany miejscami na szare i ciemniejsze, bardziej kontrastowe barwy, dobrze zgrywa się z szarą ścianą. Myślę, że równie fajnie wyglądałby na ścianie fioletowej, kremowej czy turkusowej. 


Osobiście alabastrowa fantazja bardzo mi się spodobała. Myślę, że jest ponadczasowa. Dobrze pasuje do nowoczesnego stylu mieszkań, ale także dobrze skomponuje się ze stylem orientalnym, prowansalskim oraz skandynawskim.


Zamówienie ze sklepu Artgeist.pl  dotarło do mnie w tempie ekspresowym. Dokładnie i starannie zapakowane, zabezpieczone przed uszkodzeniami. 


Wydruk jest dobrej jakości, farba nie rozmazuje się, kolory są ładne, cieniowane. Na pierwszy rzut oka widać wysoką jakość wykonania obrazu. Dodatkowo obraz jest przyjazny dla środowiska, posiada certyfikat "Eco friendly".


Co można poczytać o tym konkretnym wzorze na stronie sklepu? : "Niezwykły obraz "Alabastrowa fantazja" pozwoli odmienić wnętrze Twojego domu. Jeśli jesteś wielbicielem sztuki z motywami takimi jak: tło, deseń, geometryczny, orient, biały, etniczny oraz mandala, to dekoracja na ścianę "Alabastrowa fantazja" jest dla Ciebie wymarzona. Ciekawa kolekcja obrazów na płótnie Orientalne to nowoczesne, a zarazem stylowe dekoracje. Dzięki obrazowi "Alabastrowa fantazja" z tej kolekcji w prosty sposób możesz ozdobić wnętrze w mieszkaniu ulubionym motywem."


Obraz na płótnie "Alabastrowa fantazja" gwarantuje uzyskanie oryginalnego efektu we wnętrzu. Każdy z obrazów w Artgeist jest dostępny w kilku rozmiarach, dzięki czemu możesz znaleźć idealną dekorację do wymiarów swojej ściany.


Obraz na ścianę "Alabastrowa fantazja" można również zamówić w technice Premium Print. Polega ona na nałożeniu bezbarwnego werniksu na powierzchnię wydruku. Dzięki temu wydruk zyskuje połysk i fakturę charakterystyczną dla malarstwa olejnego.


Oprócz techniki wydruku, można również wybrać grubość krosna, dobrać dodatkowe akcesoria. Na każdy obraz w tym sklepie udzielana jest trzy letnia gwarancja. Dużym atutem jest także kwestia czyszczenia obrazu. Z powodzeniem można to robić wilgotną ściereczką, czyli nie ma obawy, że wydruk nam się zniszczy, jak będziemy chciały usunąć z niego zalegający kurz :) Kolejny plus zakupów w sklepie Artgeist.pl to możliwy zwrot towaru w przeciągu 30 dni, jeśli nie spełnił naszych oczekiwań.

Obraz drukowany stanowi doskonałą współczesną ozdobę wnętrza. Wydruk na płótnie jest trwały i wodoodporny. Ponadto czarno - biała kolorystyka doskonale sprawdza się w nowoczesnej aranżacji mieszkań. Nadaje pewnego rodzaju akcentu wnętrzu, tak zwanej kropki nad „i”. Jeśli podobnie jak ja, lubicie tego typu dekoracje, byłybyście zadowolone z Alabastrowej fantazji :)
 
Dajcie znać czy Wam się podoba obraz 
jak i efekt końcowy w pokoju?

poniedziałek, 14 maja 2018

Różne różności ze sklepu Banggood

Różne różności ze sklepu Banggood 

W sklepie Banggood znaleźć można w zasadzie wszystko. Od kilku lat robię tam regularne zakupy. Często jest dużo taniej niż w Polsce (choć nie zawsze) - zależy od rzeczy, którą chcemy kupić. Można jednak wyłapać czasami fajne okazje. Dzisiaj chcę Wam pokazać co najbardziej mi się tam spodobało w ostatnim czasie. Przy okazji chcę Wam przypomnieć o moich poprzednich zakupach w tym sklepie. Zobaczyć możecie je tutaj i tutaj :)

1. Piżamki dla niemowlaka - Moja córeczka tak szybko rośnie, że już wyrosła ze wszystkich niemal śpioszków i pajacyków i muszę niedługo nabyć kilka większych.

2. Ubranka do fotografii niemowlęcej - w Banggood znajdziecie wiele różnych tego typu strojów :)

3. Domek dla lalek - Wygląda naprawdę precyzyjnie i jest niesamowicie szczegółowy. Myślę, że starsze dziecko będzie miało niezłą frajdę z takiej zabawki.

4. Xiaomi Czujnik otwarcia okien i drzwi - Bardzo przydatna rzecz w każdym domu gdzie grasuje małe dzieciątko, a i również dobry gadżet ostrzegający np. przed włamywaczami.

5. Piłeczki antystresowe - Psychologicznie udowodnione, że tego typu rzeczy pomagają się odstresować :)

6. Sandały - W dodatku japonki z rzemykami - są piękne. Nabrałam ochoty na nowe buty :)

Czy coś Wam się spodobało? :)

niedziela, 13 maja 2018

Fotoksiążka Printu - idealne rozwiązanie na różne okazje : chrzest, ślub, podziękowanie

Fotoksiążka Printu - idealne rozwiązanie na różne okazje : 
chrzest, ślub, podziękowanie


Uwielbiam fotografie. Kiedyś mój mąż mówił, że nie lubi zdjęć, bo zatrzymują duszę... ja myślę, że zatrzymują chwilę, która przemija. Jest do odzyskania tylko i wyłącznie poprzez zdjęcia i ich ponadmaterialny wymiar.

Zdjęcia robię od zawsze. Już jako małe dziecko wspólnie z moim Tatą ćwiczyłam kadry na starym Zenicie. Swoją drogą nadal posiadam ten aparat i z sentymentem na niego spoglądam :) To tylko taka mała pasja, której nie rozwijałam dalej i zatrzymałam ją w strefie swojego hobby.


W przeciwieństwie do wielu osób nie tylko pstrykam, ale też często wracam do zdjęć, oglądam, przeglądam, klasyfikuję. Te najbardziej dla mnie ważne, wywołuję w formie odbitek lub fotoksiążek. 

Jednym z ważniejszych wydarzeń ostatniego czasu był dla mnie chrzest mojej córeczki. Aby upamiętnić tą okoliczność potrzebowałam czegoś wyjątkowego. Wybór padł na Fotoksiążkę Printu. 


Skonstruowałam ją w bardzo prosty sposób, ponieważ na stronie z kreatorem dostępne są gotowe szablony na każdą okoliczność. Moim zadaniem było jedynie powpisywać imiona, daty i wgrać zdjęcia. Dziecinnie proste. Co ciekawe : kilka razy wykonywałam już fotoksiążki na innych stronach i w Printu poszło mi chyba najłatwiej i najszybciej. Zdjęcia na serwer wgrywały się niemal ekspresowo, a przejrzysty interfejs kreatora fotoksiążki nie sprawiał żadnego problemu.


Moja fotoksiążka podzielona jest na przygotowania, uroczystość, spotkanie rodzinne i wreszcie sesję mojej córeczki w ubranku do chrztu :) Zdjęcia wykonałam samodzielnie.


Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Fotoksiążka z Printu dotarła do mnie bardzo starannie wykonana, w twardej oprawie, dodatkowo obitej czarnym, jakby welurowym materiałem. Zdjęcia ładnie przedrukowane. Jakość wydruku jest naprawdę zadowalająca. Cały szablon prezentuje się elegancko i ponadczasowo.


Fotoksiążka to świetny pomysł na prezent, upominek, właściwie na każdą okazję. Idealnie sprawdza się na takich uroczystościach jak chrzciny, komunia czy ślub. Może być także fajnym pomysłem na podziękowania dla rodziców, upominek dla przyjaciela lub ukochanego. Urodziny, imieniny, dzień babci, dziadka, prezent dla rodziców : z okazji dnia matki i dnia ojca czy nawet pod choinkę :)

Podziękowanie dla rodziców to jeden z nieodzownych zwyczajów weselnych. Kto nie zna przesłuchanego już milion razy utworu "Cudownych rodziców mam"? Wychodząc poza ten nudny schemat, można podziękowania dla rodziców na prezent z okazji ślubu zrobić właśnie w formie fotoksiążki. Z pewnością będzie to najmilsza pamiątka tego wyjątkowego dnia.

Fotoksiążka ZAWSZE będzie prezentem sprawdzonym, pewnym, nieoklepanym i wywoła pozytywne emocje. Pozostanie również na lata, jako drogocenna pamiątka. Takie przemyślane prezenty są najlepsze. Jeśli akurat szukacie czegoś na wyjątkową okazję - stwórzcie fotoksiążkę. To prezent idealny dla każdego!

Podobają Wam się fotoksiążki?
 Co sądzicie o takim prezencie?

piątek, 11 maja 2018

Allerco - Krem emolientowy nawilżający, skóra podrażniona i skłonna do alergii

Allerco - Krem emolientowy nawilżający,
 skóra podrażniona i skłonna do alergii
- opinia o produkcie



Dobry krem to czasami lekarstwo na wiele różnych schorzeń i dolegliwości. Jednak znaleźć taki  i żeby najlepiej jeszcze był skuteczny - wcale nie jest łatwo. Zmuszona byłam poszukiwania moje rozpocząć z chwilą, gdy moja mała córeczka nabawiła się bliżej nieokreślonego liszajka na nóżce. (Takie rzeczy dość często zdarzają się u małych dzieci). Pediatra kazała nam nawilżać zmienioną skórę, często i porządnie, ale nie przepisała żadnych leków.

Postanowiłam sięgnąć po Allerco - Krem emolientowy nawilżający, dedykowany dla skóry podrażnionej i skłonnej do alergii. Dzisiaj chcę napisać Wam o nim parę słów. Krem ten jest polecany między innymi dla niemowląt i dzieci, ale także dla osób dorosłych, które borykają się z problemami skóry suchej i alergicznej.


Zamknięto go w papierowym kartoniku wewnątrz którego znajduje się plastikowa tubka. Krem zamykany jest na klik, co znacznie ułatwia aplikację, szczególnie przy małym, ruchliwym dzieciaczku ;) Krem pachnie bardzo delikatnie i subtelnie, niemal niewyczuwalnie. Pozbawiony jest substancji zapachowych, sztucznych barwników. Jego kolor jest biały.

Cena : około 16 zł
Pojemność : 75 ml
Dostępność : Apteki / allerco.eu


Co obiecuje producent? :

Krem emolientowy nawilżający allerco zapewnia efektywną pielęgnację skóry suchej, wrażliwej, atopowej, skłonnej do podrażnień i alergii. Jest produktem o niskim potencjale alergizującym, nie zawiera substancji zapachowych i barwników.

Krem stanowi unikalne połączenie molekuły Regen7 ze specjalnie dobranymi emolientami i składnikami pielęgnacyjno-ochronnymi. Molekuła Regen7 to fizjologiczna substancja czynna pochodzenia witaminowego, która pozytywnie wpływa na stan i wygląd skóry oraz chroni ją przed powstawaniem podrażnień. Dodatek witaminy E, gliceryny i alantoiny podwyższa zdolność do utrzymania prawidłowej wilgotności skóry, poprawia jej miękkość i gładkość.


Zastosowane emolienty (estry kwasu palmitynowego i kaprylowego) działają ochronnie na naturalną warstwę lipidową naskórka, ograniczając transepidermalną utratę wody (TEWL). Chronią skórę przed nadmiernym odparowaniem wody z głębszych jej warstw, a także przed działaniem niekorzystnych czynników środowiskowych. Krem zapewnia długotrwałe i głębokie nawilżenie. Zmniejsza szorstkość i suchość skóry oraz chroni przed utratą wilgoci. Działa łagodząco, przywracając skórze utracony komfort.

Przeznaczenie :
Codzienna pielęgnacja skóry suchej, wrażliwej, atopowej, skłonnej do podrażnień i alergii. Produkt odpowiedni dla każdej grupy wiekowej. Polecany do stosowania u dzieci i niemowląt.

Skład :


Aqua, Propylheptyl Caprylate, Dicaprylyl Carbonate, Glycerin, Glyceryl Stearate Citrate, Isopropyl Palmitate, Butyrospermum Parkii Butter, Cetearyl Alcohol, 1,2-Hexanediol, Dimethicone, Glyceryl Stearates, Cera Alba, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Sorbitan Oleate, Tocopheryl Acetate, Methyl Niacinamide Chloride, Allantoin, Xanthan Gum, Disodium Edta, Bha, Tocopherol, Glycine Soja Oil.

W składzie znajdziemy nawilżającą glicerynę, masło shea, witaminę E, pochodną witaminy B3 , alantoinę, olej z nasion soi oraz silikon. Ten ostatni uważam, że niepotrzebny.


Moja opinia o produkcie :

Krem emolientowy nawilżający Allerco wyleczył liszaj na nodze mojej córki więc jestem mu za to wdzięczna i mam o nim naprawdę pozytywne zdanie. Zmiana liszajowa z dnia na dzień, systematycznie smarowana kremem zbledła i zanikła. Na koniec pojawiły się małe strupki, które również znikły dzięki Allerco.
Krem bardzo dobrze i dogłębnie nawilża skórę. Pozostawia na niej delikatną, tłustą warstwę, która po pewnym czasie również się wchłania. Skóra jest po nim zmiękczona, pozbawiona szorstkości, miła w dotyku, delikatna.


Kremu Allegro oprócz mojej córki, używam też ja. Bardzo pomaga mi z problemem mieszkowego zapalenia skóry. Wygładza, nawilża, łagodzi stany zapalne. Chropowata skóra dokucza mi głównie w okolicy ramion. Systematyczne używanie kremu Allerco pozytywnie wpłynęło na cały ten obszar. Skóra jest gładsza, mniej chropowata, mniej szorstka.  Allerco świetnie pomaga również na suchą skórę łokci. Nawilża ją i uelastycznia.

Allerco to dermokosmetyk polskiej produkcji. Warto go poznać jeśli szukamy czegoś co rzeczywiście pomoże na różne dolegliwości skórne, szczególnie takie, które wiążą się z nadmiernie suchą skórą i które są oporne na wszelkie inne kosmetyki. 

Znacie ten krem? Zainteresował Was? 
Znacie kosmetyki Allerco? 

środa, 9 maja 2018

Lato już niebawem - najmodniejsze bikini ze sklepu Zaful

Lato już niebawem 
- najmodniejsze bikini ze sklepu Zaful

Ciekawa jestem czy też tak macie, że jak przychodzi letni czas, to nabywacie nowe bikini? Nie ważne, że rok temu kupiłyście nowy ... że macie ich w swojej szafie sporo ... po prostu nowy sezon to nowe bikini? Ja tak mam :) 

Ostatnio przeglądałam kilka sklepów w poszukiwaniu stroju kąpielowego, jednak stwierdziłam, że wolę przymierzyć go stacjonarnie. Po ciąży ciężko mi wybrać coś, co by wyglądało w miarę dobrze, bo jednak nie wróciłam jeszcze do wyglądu sprzed niej :( 

Pomimo, że postanowiłam kupić strój stacjonarnie, to chciałam Wam pokazać jakie ładne bikini znalazłam w Zaful. Myślę, że z tej listy można wybrać coś, co będzie modne na plażach w tym sezonie. Zobaczcie same :

1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK


4. KLIK
5. KLIK
6. KLIK 
7. KLIK



Dajcie znać czy któryś Wam się spodobał?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...